کارشناس تولید محتوا در تهران

به این موضوع فکر کنید که هر روز چه مقدار از زمان خود را در اینستاگرام می‌گذرانید؟ چه محتوایی شما را جذب خود می‌کند؟ استراتژی تولید محتوا و فروش کدام کسب و کار را در اینستاگرام می‌پسندید؟ پس آموزش تولید محتوای رایگان بسیار مهم است.

وقتی به عنوان یک کاربر و نه صاحب یک کسب و کار یا برند شخصی به این توجه کنید، متوجه می‌شوید که افراد زیادی در اینستاگرام وجود دارند که با تولید محتوای خوب می‌توان آن‌ها را تشویق به فالو کردن یک صفحه کرد.

واضح است که هر چقدر محتوای یک صفحه جذاب‌تر و حرفه‌ای‌تر باشد، تعامل فالوورها بیشتر شده و بیشتر دیده می‌شود. در این صورت هنگامی که یک کاربر جدید محتوای پست‌ها، تعداد لایک‌ها و کامنت‌های شما را می‌بیند، ترغیب به فالو کردن صفحه‌تان می‌شود.

جذب مخاطب باارزشی که در نهایت با پرسونای برند شما همراستا باشد، یک ارزش‌آفرینی دو طرفه خواهد بود. چرا که کاربران زیادی می‌توانند از محتوای شما استفاده کنند و در این میان بخشی از آن‌ها باتوجه به نیاز خود از خدمات برند شما استفاده می‌کنند.

اینستاگرام به دلیل آنکه توانسته ساختمان همین بستر تبادل ارزش را ایجاد کند، به یک منبع مهم برای بازاریابی محتوایی تبدیل شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۱۶
gol_d

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی